RESOLUCIÓ TSF/1341/2020, d'11 de juny, per la qual s'aprova la convocatòria de la prestació extraordinària per a subministraments bàsics a professionals de les arts escèniques, arts visuals, música i audiovisual, i d'altres activitats culturals suspeses per raó de la crisi sanitària a Catalunya que preveu el capítol II del Decret llei 21/2020, de 2 de juny, (...)

Departamento de Biblioteca | Formación ICAB | Premios, Becas y Subvenciones

Publicat al DOGC de 12-06-2020
Fri Jun 12 00:00:00 CEST 2020

(...) de mesures urgents de caràcter econòmic, cultural i social (ref. BDNS 510281).

Les sol·licituds es poden presentar a partir del primer dia hàbil des de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC i el termini restarà obert fins a l'exhauriment de la dotació pressupostària destinada a la prestació, d'acord amb el que estableix l'apartat 5. En cas que es produeixi aquest exhauriment, se n'informarà en l'apartat Tràmits del web de la Generalitat de Catalunya (http://tramits.gencat.cat).

En el cas que es produeixi una interrupció no planificada en el funcionament dels sistemes electrònics durant l'últim dia establert per presentar les sol·licituds, i sempre que estigui publicada a la Seu electrònica de la Generalitat, es pot presentar durant els tres dies hàbils consecutius següents.