Col·legiació de col·legiats/des procedents d’un altre col·legi d’advocats/des

SERVEI D'ATENCIÓ COL·LEGIAL

Informació Col·legiació de col·legiats/des procedents d’un altre col·legi d’advocats/des - NO EXERCENTS

Aquesta sol·licitud és per a les persones que estiguin col·legiades en un altre col·legi d’advocats/des i sol·liciten la inscripció al Col·legi de l’Advocacia de Barcelona com a no exercents.

La documentació que caldrà aportar per a col·legiar-se en aquest supòsit és la següent:

1. Impresos facilitats pel Col·legi, degudament complimentats:
  • Sol·licitud d’inscripció
  • Dades personals per aparèixer a la Guia Judicial
  • Altres dades relacionades amb les funcions col·legials
  • Dades de domiciliació bancària
  • Jurament deontològic
  • Sol·licitud de correspondència per correu electrònic i d’adreça de correu electrònic (voluntària)
  • Informació en matèria de protecció de dades
  • Informació relativa als carnets col·legials
  • Sol·licitud d’incorporació al Grup de l’Advocacia Jove
  • Informació Revista Jurídica de Catalunya
  1. Certificat actual del Col·legi de procedència.
  2. Certificat actual del Consejo General de la Abogacía Española (es pot obtenir a través del següent número de telèfon: 915232593).
  3. Certificat actual del Consell de l'Advocacia Catalana. Únicament per a persones col·legiades procedents d’un Col·legi d’advocats/des de Catalunya (es pot obtenir a través del següent número de telèfon: 934875068).
  4. Una fotografia original mida carnet.
  5. Fotocòpia del DNI/NIE o Dispensa de Nacionalitat (només per a les persones NO Comunitàries)
  6. Resguard d’ingrés a Arquia Banca dels drets d’inscripció al Col·legi: 335€. Informació sobre l’import de les despeses d’incorporació i les quotes a l’apartat de la pàgina web col·legial: “quotes col·legials”.

Comprovada la correcció de la documentació presentada, s’ingressarà l’import a Arquia Banca. Aquesta ofereix un finançament especial al 0% d’interès per l’import de la quota d’ingrés de la col·legiació.

El temps aproximat de la resolució de la seva sol·licitud és de 30 dies.

El termini legalment establert és de 2 mesos.

Si a partir d’enguany canvieu per primer cop de situació a exercent dins dels tres primers anys des de la vostra col·legiació, gaudireu d’un bo* de 300 euros bescanviable en qualsevol activitat formativa organitzada pel Col·legi, durant dos anys des de la data en què s’hagi produït aquest primer canvi de situació.

*Cal mantenir la condició d’exercent mentre es gaudeix d’aquest bo.