Acadèmia de Dret Europeu (ERA)

FORMACIÓ INTERNACIONAL ICAB

Acadèmia de Dret Europeu (ERA)

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) va signar un conveni d'agermanament amb l'ERA (Academy of European Law) el 19 de maig de 2011 entre les dues institucions, que determina que el nostre Col·legi i l'ERA comparteixen un mateix objectiu, promoure el coneixement de la legislació de la Unió Europea entre la professió d'Advocacia, oferint programes de formació en àmbit europeu i fòrums d'intercanvi professional que tracten temes d'actualitat.

Des de llavors es fan tres seminaris anuals a l'ICAB sobre matèries d'àmbit europeu en què participen experts de la professió jurídica de tot Europa. És una oportunitat excel·lent per fer networking i aprofundir en les matèries més destacades de l'àmbit europeu.

A cada un dels seminaris, l'ICAB pot convidar 10 col·legiats que hi podran assistir de manera gratuïta (aquells qui hi estiguin interessats, escriure a: formaciointernacional@icab.cat.

Els seminaris es publiquen a l’apartat de noticies de l’ICAB i a les xarxes socials.