Obtenció de certificacions Cadastrals
El 12 de març de 2009 se signà el Conveni entre l’ICAB i la Direcció General del Cadastre pel qual el Col·legi esdevé Punt d’Informació Cadastral, en el marc de l’article 72 del Reial decret 417/2006, de 7 d’abril, pel qual es desenvolupa el text refós de la Llei del cadastre Immobiliari i de la Resolució de 24 de novembre de 2008, de la Direcció General del Cadastre, per la qual s’aprova el règim jurídic de funcionament de l’oficina virtual del Cadastre i dels Punts d’Informació Cadastral.
Serveis que ofereix el Col·legi com a Punt d’Informació Cadastral als ciutadans
El Col·legi , com a Punt d’Informació Cadastral, presta als ciutadans els següents serveis:
- Certificacions de la circumstància de no figurar com a titular cadastral.
- Consulta i certificacions de dades cadastrals protegides (nom, cognoms, raó social, NIF, domicili i valor cadastral) i no protegides relatives als immobles de la seva titularitat.
Únicament poden consultar les dades cadastrals protegides a través del PIC, el titular de l’immoble (acreditant la seva condició amb el DNI), el seu representant legal (mitjançant poder notarial amb facultats per intervenir davant de l’Administració) o la persona autoritzada conforme al model previst a la Resolució de 24 de novembre de 2008, de la Direcció General del Cadastre, per la que s’aprova el regim de funcionament de l’oficina virtual del Cadastre i dels PIC.
Les certificacions cadastrals expedides tenen validesa informativa, contenen la data d’expedició i un codi electrònic que permet comprovar la integritat i autenticitat de la informació i tenen la mateixa validesa i eficàcia que la dels certificats expedits directament pel Cadastre.
Documents
-
Servei d'Atenció Col·legial (SAC)213.46 Kbpdf
Sol·licitud d'informació Cadastral
Contacte
-
Servei d'Atenció Col·legial (SAC)
-
Mallorca, 283
08037 Barcelona , Barcelona (Espanya) - 93 601 12 21 / 93 496 18 80
- sac@icab.cat
-
Mallorca, 283