Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa | SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

NOTA DE PREMSA: El Servei d’Ocupació i Orientació Professional de l’ICAB promou l’advocacia emprenedora mostrant com s’elabora un pla comercial per a un despatx professional

Wed Oct 26 00:00:00 CEST 2022

Barcelona, 26 d’octubre del 2022. El Servei d’Ocupació i Orientació Professional (SOOP) del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, amb el suport del Departament d’Empresa de la Generalitat de Catalunya, realitzaran el divendres 28 d’octubre, de 10 a 12.15 hores, una sessió per mostrar els elements a tenir en compte a l’hora d’elaborar un pla comercial per a un despatx d’advocats/des.

A través d’aquesta activitat formativa es durà a terme també un debat i reflexió sobre els principals tòpics que existeixen en el sector en relació a la la gestió comercial.

La sessió serà impartida per Glòria Moles Pallejà, directora de continguts de màrqueting digital, màrqueting jurídic i advocada, i tindrà lloc a la 6a planta, Aula 65 de l’ICAB, (c/Mallorca, 283, Barcelona).

Podeu consultar el programa detallat a través del següent enllaç.

A través d’aquesta i altres sessions formatives, l’Àrea d’Advocacia Emprenedora del SOOP de l’ICAB facilita eines i dona suport a l’advocacia, per tal que pugui gestionar eficientment el seu despatx.