Vols compartir els teus coneixements? Fes de mentor o mentora
El MENTORING és una iniciativa que té com a finalitat donar suport als joves advocats i advocades que s’inicien en l’exercici de l’advocacia, mirant de trobar solucions als dubtes, necessitats o inquietuds que puguin tenir en el dia a dia de la seva tasca professional.
Funcions dels mentors/es:
- El mentor o mentora té una funció coordinadora d’un grup de joves advocats i advocades, els quals suggereixen i inicien un debat en relació amb els seus dubtes o inquietuds respecte a una matèria de Dret concreta, per tal de trobar o plantejar, de forma conjunta, les possibles solucions o respostes.
Requisits:
- Advocat/da exercent a l’ICAB.
- Amb més de 8 anys d’experiència en l’exercici.
- Experiència provada en l’àrea del dret escollida:
-
- Laboral
- Civil
- Família
- Disponibilitat horària per a les sessions amb els usuaris.
- Remissió de CV/Acreditació per escrit del nivell d’experiència.
- Que no tingui cap sanció de l’ICAB per qüestions deontològiques (o a cap altre Col·legi).
El Mentoring tindrà una durada de nou mesos, dels quals:
- Es duran a terme sessions de tipus grupal, coordinades per un mentor o mentora. Les sessions, de dues hores de durada cada una, es duran a terme per matèries, un cop al mes, en horari de 14h a 16h i s’iniciaran el mes d’octubre 2026.
Totes les persones col·legiades exercents a l’ICAB que reuniu els requisits sol·licitats i que vulgueu compartir els vostres coneixements amb advocats/des més joves, contacteu amb TALENT ICAB emprentalent@icab.cat i adjunteu el vostre CV, entrareu a formar part del procés de selecció. Termini de presentació de CV fins al 10 de juliol de 2026.
menú