open menu menú
Advocacia Barcelona
Àrea personal

×Àrea personal

Número de col·legiat/da o usuari ICAB / DNI / Email
×
Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona
cercador de professionals
Assemblea | Secretaria de Junta de Govern

Convocatòria d’Assemblea General Ordinària per al 3 d’abril de 2025

De conformitat amb el que disposen els articles 56è, 57è i 59è dels Estatuts de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona i altres normes concordants, la Junta de Govern, en sessió ordinària de 4 de març de 2025, ha acordat la convocatòria d’Assemblea General Ordinària per al 3 d’abril de 2025, a les 13.00 h, a la seu col·legial (carrer Mallorca, 283 de Barcelona i dependències annexes), amb l’ordre del dia següent:

Tue Mar 04 19:14:00 CET 2025

ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA

ORDRE DEL DIA

Primer.- Examen i aprovació, si escau, de la gestió anual de la Junta de Govern, la memòria d’activitats, els estats financers i la liquidació del pressupost corresponents a l’exercici 2024.

Segon.- Examen i aprovació, si escau, del pressupost ordinari de la Corporació i de les quotes col·legials per a l’exercici 2025.

Tercer.- Informe sobre les activitats i actuacions del defensor de la persona col·legiada durant el 2024.

Quart.- Torn obert de paraules.

Cinquè- Nomenament de tres persones interventores, entre les assistents a l’Assemblea, per a l’aprovació i la signatura de l’acta.

L’Assemblea es podrà seguir per videostreaming en directe a través de la pàgina web col·legial.

Es convoca totes les persones col·legiades.

Barcelona, 4 de març de 2025

El secretari

Joaquim de Miquel Sagnier

Nota: D’acord amb l’article 59è dels Estatuts col·legials, des de l’endemà de l’acord de convocatòria de l’Assemblea fins al dia en què es dugui a terme, la documentació relativa a l’Assemblea General Ordinària estarà a disposició de les persones col·legiades al Servei d’Atenció Col·legial  (c/ Mallorca, 283, planta baixa, horari de 9.00 a 18.00 h, de dilluns a dijous i de 9.00 a 15.00 h els divendres). Igualment, pot consultar-se a la pàgina web del Col·legi (www.icab.cat).

Fins al 13 de març de 2025 es podran presentar propostes o esmenes signades, com a mínim, per cinquanta persones col·legiades, amb els requisits establerts a l’article 60è dels Estatuts col·legials. Fins al 18 de març de 2025 les persones col·legiades podran presentar peticions escrites d’informació referides als assumptes de l’ordre del dia (article 61è dels Estatuts col·legials). Les propostes o esmenes i les peticions escrites d’informació es podran presentar davant del Registre General de l’ICAB (c/ Mallorca, 283, planta baixa, horari de 9.00 a 20.00 h, de dilluns a divendres) o per correu electrònic a l’adreça assemblea@icab.cat.

Documents

Contacte

Comparteix

També et pot interessar

TU POTS CONTROLAR L'ÚS DE LES COOKIES.

A l’ICAB utilitzem cookies a la nostra pàgina. Algunes són estrictament necessàries per al funcionament de la pàgina, i d'altres són opcionals i s'utilitzen per:

  • Mesurar com s'utilitza la pàgina web.
  • Habilitar la personalització de la pàgina web.
  • Per a funcions de publicitat, màrqueting i xarxes socials.

En fer clic a 'Acceptar totes', acceptes la instal·lació de totes les cookies. Si prefereixes configurar-les tu mateix/a o rebutjar-les, fes clic a 'Configuració de cookies'.

Per obtenir més informació, visita la nostra política de cookies.

×