Sessió Informativa: Millora la ciberseguretat del teu despatx amb Cydoo
Data i format: 20 de novembre de 2026, a les 16 h, online a través de ZOOM.
En aquesta sessió informativa es presentarà l'acord pactat entre ICAB i Cydoo, a més dels beneficis als quals podran accedir els col·legiats i col·legiades des del Club Icab. T'informarem de com funciona aquesta empresa especialitzada en ciberseguretat i com pots fer-la servir en el teu despatx.
PROGRAMA DE LA SESSIÓ INFORMATIVA
- Protecció del teu correu i el teu núvol. Descobriràs com el conveni et protegeix davant dels correus falsos que semblen d'un client, el robatori de contrasenyes i els intents de suplantar el teu despatx.
- Vigilància dels teus ordinadors les 24 hores. Coneixeràs com el conveni pot mantenir el teu despatx vigilat dia i nit, amb especialistes que responen si passa alguna cosa, fins i tot un diumenge a les tres de la matinada.
- Proves que tens cura de les dades dels teus clients. T'explicarem quins informes i quina documentació de suport pots tenir per acreditar la teva diligència davant del secret professional i el RGPD.
- Plans i avantatges per als col·legiats. T'explicarem les diferències entre els plans Start, Plus i Pro perquè identifiquis quin s'adapta millor al teu despatx. També repassarem junts els beneficis que hem preparat per a tu com a col·legiat. Al final resoldrem tots els teus dubtes.
PRESENTA
Alejandro de Briñas, CEO de Cydoo.
Valentina Pavez, Marketing Specialist de Cydoo.
AVANTATGES PELS COLEGIATS/DES DE L'ACORD ICAB-CYDOO
Els 100 primers col·legiats que contractin l'anualitat de prepagament tindran 3 mesos de descompte el primer any, amb una permanència mínima d'un any.
* La sessió s'impartirà amb el sistema ZOOM.
** L'organitzador de la sessió prohibeix expressament la gravació audiovisual i posterior difusió i exhibició de les imatges en qualsevol suport, sigui material o electrònic, així com la producció, edició i/o emissió o difusió, mitjançant reproducció, íntegra o parcial d'aquesta.
Preus
| Descripció | Import |
| Col·legiats/des ICAB col·legiats/des | Gratuït |
Sessió Informativa: Millora la ciberseguretat del teu despatx amb Cydoo
Informació general
- 20/11/2026
- De 10 a 11h
- Gratuït
Contacte
-
CiberDRET
menú