Comissió d'Estrangeria | Comissió Estrangeria

XXIX Jornades d’Estrangeria i Protecció Internacional

Els propers dies 14 i 15 de novembre, tenen lloc a Madrid, les XXIX Jornades d’Estrangeria i Protecció Internacional, organitzades pel Consejo General de la Abogacía Española.
Wed Oct 30 00:00:00 CET 2019

Tant els temes d’estrangeria com la protecció internacional comporten unes característiques pròpies que obliguen als companys i companyes que desenvolupen la seva professió en aquestes àrees a estar contínuament en contacte amb les novetats no sols legislatives sinó també socials que incideixen directament en el seu treball.

Per això, ens reunirem una vegada més per a debatre sobre els temes d’interès comú i propostes a tenir en compte, una manera de contribuir a una major garantia de l’exercici del dret de defensa.

A continuació s’indica l’enllaç per accedir al programa de les Jornades i la informació sobre l’allotjament, així com per poder efectuar la inscripció.

El termini d’inscripció finalitza el dijous 7 de novembre.