Comissió d'Estrangeria | Comissió Estrangeria

XVIII Jornades d’Estrangeria i protecció internacional

Els propers dies 10 i 11 de maig tindrà lloc en Algesires (Cadis) les XXVIII Jornades d’Estrangeria i Protecció Internacional organitzades pel Consejo General de la Abogacía Española.
Wed Apr 18 00:00:00 CEST 2018

Unes jornades en les que es pretén posar sobre la taula i debatre qüestions d’interès a l’àmbit d’estrangeria i protecció internacional amb el fi de treballar en pro la labor dels companys i companyes que desenvolupen el seu exercici professional en aquesta àrea i en definitiva en l’exercici del dret de defensa.

En aquesta ocasió, coincidint amb el 70 aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans, el lema central de les Jornades és “LA DEFENSA DELS DRETS HUMANS DE LES PERSONES MIGRANTS. 70 ANIVERSARI DE LA DECLARACIÓ UNIVERSAL DE DRETS HUMANS”.

A continuació s’indica l’enllaç per accedir al programa de les Jornades i informació sobre l’allotjament, així com per poder efectuar la inscripció a les mateixes.

El termini d’inscripció finalitza el dia 30 d’abril.

Comissió d’Estrangeria.