Departament Internacional | Departament Internacional ICAB

Vols conèixer el Dret d’un altre país de la Unió Europea? Vols fer contactes viatjant a un despatx europeu durant dos setmanes amb una beca de la Comissió Europea? Si és així, participa al projecte LAWYEREX

Obert el termini per participar en el Projecte LAWYEREX: intercanvi d'advocats/des a la UE La data límit de recepció de candidatures tant per a entitats receptores com per a advocats finalitza el 15 de gener de 2020.
Fri Dec 20 00:00:00 CET 2019

Des de l’ICAB llancem la convocatòria per al segon període del projecte LAWYEREX amb l'objecte, d'una banda, que despatxos professionals puguin rebre advocats i advocades d’Europa. D'altra banda, per a rebre sol·licituds de participació dels col·legiats i col·legiades. Aquesta iniciativa forma part del projecte europeu "Intercanvi Multilateral d'Advocats 2 (LAWYEREX)".

Està ja obert el procés de selecció per escollir les quatre persones que realitzaran pràctiques professionals en un altre Estat membre de la Unió Europea.

El període de pràctiques es desenvoluparà sota supervisió d'un/a tutor/a i s'estendrà durant dues setmanes, amb les despeses d'allotjament, manutenció i desplaçaments parcialment subvencionats per la Comissió Europea. Els Estats membres de destinació podran ser França (París), Grècia (Atenes), República Txeca, Polònia, Eslovàquia, Itàlia, Xipre o Romania.

Aquesta convocatòria està dirigida a advocats/des amb un màxim de 7 anys de col·legiació i amb coneixement alt i demostrable d'anglès que presentin les seves candidatures abans del 15 de gener 2020 a través del correu electrònic formaciointernacional@icab.cat.

Per a més informació consultar LAWYEREX Practical Guide (adjunt, a peu de pàgina).

Descarregueu el formulari d'inscripció (adjunt, a peu de pàgina).