Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Postgraus | Postgrau | Titulars

Visita institucional d'una delegació de l'ICAB a Brussel·les

En el marc del programa del Diploma de Postgrau en Dret Europeu, una delegació de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) ha realitzat una visita institucional a Brussel·les.

Thu Oct 27 12:01:00 CEST 2022

Durant els dies 25 i 26 d’octubre de 2022, el grup -encapçalat pel diputat de la Junta de Govern Carles Garcia Roqueta, alumnat i presidents/es de Seccions- ha pogut conèixer de primera mà el “Palais de Justice”, el Col·legi d’Advocats/des de Brussel·les, la Comissió Europea i la Delegació del Consejo General de la Abogacia Española-UE.

L'expedició ha finalitzat amb una visita al Parlament Europeu acompanyats per l'eurodiputada catalana, #AlumniEPJ i advocada Dolors Montserrat.

Una magnífica ocasió per al foment de la internacionalització dels col·legiats/des i la promoció del networking amb advocats/des belgues.