Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ) | Internacional

Valoració del VYP Barcelona. Coorganitzat pel GAJ Barcelona, l'EYBA, l'ICAB, la FAJEEC i la JCI Catalunya

Patrocinadors: agraïment exprés a SPEECHSTORMING i ROCA JUNYENT pel seu suport a aquest esdeveniment celebrat el 30 d'abril.
Tue May 10 00:00:00 CEST 2016

Us informem que el VYP Barcelona el podem considerar un èxit en tots els sentits: van haver professionals de nombrosos sectors (metges, arquitectes, estudiants, advocats, empresaris, etc.), de diferents nacionalitats (Ucraïna, Rússia, Gran Bretanya, Alemanya, Hongria, Tunísia), i de diferents ciutats espanyoles i catalanes (Madrid, València, Sabadell, Granada, Igualada, Girona).

Els temes tractats pels ponents van ser del tot profitosos i sens dubte serviran per a tots els assistents per posar-los en pràctica. Compartim algunes de les conclusions a destacar de la trobada:

- La importància d’estar present a les xarxes socials per a la recerca de feina, mantenir actualitzat el nostre perfil professional i fer un ús diligent de les mateixes.
- Convertir una etapa de crisi econòmica en oportunitat de negoci, essent conscients de la situació de mercat i adaptant-se al mateix.
- No hi ha una resposta correcta davant la pregunta de muntar el teu propi negoci o treballar per compte aliè: dependrà dels avantatges i inconvenients que existeixin donada la nostra situació personal i professional en aquell moment.
- Un bon perfil professional implica gaudir d’un equilibri entre coneixements i experiència. Així mateix, és important estar sempre al dia de tots els canvis que ens afectin directa o indirectament.

Va haver temps per perfeccionar les habilitats de networking amb els consells que ens van donar a la ponència sobre la Marca Personal i Networking. I finalment, el sopar al Palau de la Música va clausurar la jornada gaudint de bona companyia i intercanviant opinions sobre aquesta trobada.

Vam acabar cansats però molt contents i satisfets perquè l’esforç durant aquests últims mesos va valdre la pena.

Podeu consultar totes les fotos que es van fer durant la trobada al següent link: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1619485598376698.1073741831.1584197708572154&type=3

Aprofitem la ocasió per animar-vos a que participeu a aquestes trobades. Són molt enriquidores i sempre et portes un bon sabor de boca.

Finalment, agraïments especials als dos patrocinadors oficials del VYP Barcelona:

• Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona)

ANUNCI | Modificació dels Estatuts del GAJ, acord de Junta de Govern de 23 d'abril del 2024

La Junta de Govern de l’Ilꞏlustre Colꞏlegi de l’Advocacia de Barcelona, en sessió de 23 d’abril de 2024, ha aprovat definitivament la modificació dels Estatuts del Grup de l’Advocacia Jove de l'Ilꞏlustre Colꞏlegi de l’Advocacia de Barcelona.

IOGAJ 2024 a l'ICAB: 2n trimestre 2024

Amb el ioga enfortim el cos per a enfortir la ment, amb pràctiques dinàmiques i adaptades a tots els nivells, que t'ajudaran a millorar la qualitat del teu dia a dia i del teu treball. ...

El Grup de l'Advocacia Jove de Barcelona celebra la I Trobada de Presidents

La trobada del GAJ ha comptat amb l'assistència del secretari de la Junta de Govern, Joaquim de Miquel, i del diputat de la Junta de Govern del Col·legi Frederic Munné.