Servei d'Ocupació i Orientació Professional - SOOP - Borsa de Treball i Emprenedoria | SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

Tallers innovadors i workshops en el marc de la Jornada per a l'Emprenedoria prèvia a la Fira de l'Ocupació 2024 de l'ICAB

El SOOP de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) ha celebrat aquest dimecres, 9 d'octubre de 2024, una Jornada per a l'Emprenedoria, prèvia a la Fira de l'Ocupació ICAB 2024.

Wed Oct 09 15:36:01 CEST 2024

La Jornada per a l'Emprenedoria ha començat amb una Taula Rodona sobre "Intel·ligència emocional (IE) per a l’advocacia emprenedora en l’era de la Intel·ligència Artificial (IA)", amb Xavier Savin, psicòleg d'Alter Mútua i expert en psicologia del treball i les organitzacions.

A continuació, s'ha parlat d'eines i actualitzacions per a l'#emprenedoria (màrqueting, innovació, proposta de valors), de la mà de l'experta en comunicació Miriam Puig Romagosa.

Tot seguit s'ha fet una sessió de networking professional de l'advocacia, on col·legiats/des han compartit un espai de trobada per sumar i créixer professionalment, fer contactes, conèixer potencials col·laboradors i col·laboradores i, en definitiva, crear sinergies professionals.

La jornada ha finalitzat amb un workshop sobre la IA Generativa i el prompt, amb exemples d'eines d'aplicació per a persones emprenedores i professionals, despatxos i empreses. De nou amb Miriam Puig Romagosa, experta també en màrqueting digital.

Moltes gràcies a tots els assistents a la Jornada. Us hi esperem a tots aquest dijous, 10 d'octubre, a la Fira de l'Ocupació 2024 que es farà al Centre de Formació del Col·legi de 10 a 17h.