Comissió d'Arbitratge | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Comissió Arbitratge

Tallers Arbitrals del TAB 2a edició (amb conflictes i arbitratges reals): els col·legiats/des de l’ICAB s’hi poden inscriure amb descompte!

La formació tindrà lloc a la seu del Tribunal Arbitral de Barcelona (Roger de Llúria, 113 – Planta baixa) del 25 de juny a l'11 de juliol de 2024. Inscripcions obertes!

Tue Jun 18 16:00:00 CEST 2024

Amb l’organització d’aquests tallers arbitrals de formació d’advocats i àrbitres el TAB aposta per la generació de confiança i l’excel·lència en l’ús de l’arbitratge com a sistema de resolució de conflictes en els àmbits civil i mercantil.

Aquests tallers arbitrals van adreçats a advocats de part en arbitratges que desitgin millorar la seva competència i coneixement en aquest sistema de resolució de conflictes. També als àrbitres que volen incorporar-se al llistat d’àrbitres del TAB o en volen continuar formant part i han d’acreditar al TAB una formació continuada d’acord amb el Protocol de Formació publicat a la pàgina web.

• PRIMER TALLER (25 juny 2024) – QUÈ NO S’HA DE FER EN UN CONVENI ARBITRAL?
  • SEGON TALLER (27 juny 2024) – COM S’HA DE CONDUIR UN PROCEDIMENT ARBITRAL?
  • TERCER TALLER (2 juliol 2024) – QUÈ NO S’HA DE FER EN MATÈRIA DE DRET PROBATORI A L’ARBITRATGE?
  • QUART TALLER (4 juliol 2024) – COM S’HA DE REDACTAR UN LAUDE ARBITRAL?
  • CINQUÈ TALLER (9 juliol 2024) – QUINA IMPORTÀNCIA TÉ L’ÈTICA A L’ARBITRATGE?
  • SISÈ TALLER (11 juliol 2024) – RESOLUCIÓ D’UN CAS REAL.

Gràcies a la col·laboració entre el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona i el Tribunal Arbitral de Barcelona, els col·legiats/des de l’ICAB poden gaudir d’un descompte de 70 euros sobre el preu estàndard.