Departament Internacional ICAB

Stage International i International Program 2020

Com cada any, el Col·legi d'Advocats de París organitza l''Stage International' i l''International program', que s'inicien l'octubre i el maig de 2020, respectivament. Ja està oberta la recepció de candidatures a tots dos programes..
Mon Feb 17 00:00:00 CET 2020

Com cada any, el Col·legi d’Advocats de París organitza el 'Stage International', que consisteix en una estada de dos mesos, del 5 d’octubre al 27 de novembre 2020. El primer mes es dedica a la formació de joves advocats/des participants, a càrrec de l’Ecole de Formation du Barreau (EFB), per tal de mostrar-los els seus codi deontològic, sistema jurisdiccional i processos judicials. Aquesta formació es complementarà amb un segon mes en el qual aquests advocats i advocades podran realitzar pràctiques en despatxos de l’advocacia de París.

El Col·legi d’Advocats de París organitza també del 4 de maig al 26 de juny 2020, 'l’International program', una versió de l’Stage International però en anglès.

Entre els requisits per a presentar-se a qualsevol d’ambdues convocatòries està, estar col·legiat com advocat/da en exercici al Col·legi de l’Advocacia de Barcelona; ser menor de 40 anys; tenir un nivell avançat de francès i, en cas de ser seleccionat/da, disposar d’una assegurança de responsabilitat civil personal.

Per participar us agrairíem que ens féssiu arribar les candidatures fins l’1 de març (inclòs) per l’International Program i fins l’1 de maig (inclòs) per l’Stage International al correu formaciointernacional@icab.cat la següent documentació:

• Un currículum vitae en anglès (International Program) / francès (Stage International)
  • Una carta de motivació en anglès (International Program) / francès (Stage International)
  • Una fotografia
  • Una còpia del passaport
  • Un certificat de col·legiació en el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona amb data de 2020
  • Un certificat o titulació que acrediti el nivell d’anglès/francès, quan sigui possible