Departament Internacional | Departament Internacional ICAB

Stage International Barreau de París

Des del Barreau de París s’obre la convocatòria, per als mesos d’octubre i novembre de 2018, de 'le Stage International'.
Wed Mar 14 00:00:00 CET 2018

Consisteix en una estada de dos mesos (8 d'octubre - 30 de novembre), el primer mes es dedica a la formació de joves advocats estrangers, a càrrec de l’École de Formation du Barreau (EFB), per tal de mostrar-los el seu Codi Deontològic, el seu sistema jurisdiccional i els seus processos judicial. Aquesta formació es complementarà amb un segon mes en el qual aquests advocats podran realitzar pràctiques en despatxos d’advocats de París.

És una gran oportunitat per trobar-se amb joves advocats d’altres països, comparar els diferents sistemes judicials i crear llaços amb diferents professionals del Dret.

Els requisits són:

• Ser menor de 40 anys.
  • Disposar d’una assegurança de Responsabilitat Civil.
  • Ser col·legiat exercent de l’ICAB.
  • I un bon nivell de francès

Si estàs interessat o interessada en 'le Stage International' a París, fes-nos arribar la següent documentació a internacional@icab.cat:

• CV en francès.
  • Una carta de motivació en francès.
  • Una foto de carnet
  • Un còpia del passaport
  • Certificat de col·legiat exercent amb data 2018

Les despeses de formació aniran a càrrec del Barreau de París, les despeses de viatge i allotjament del jove advocat aniran a càrrec de l’estudiant.

Les inscripcions ens les heu de fer arribar ABANS DEL 25 de MAIG DE 2018.