Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Actualitat Jurídica

Sistema e-Justícia: Desplegament al partit judicial de Lleida als Jutjats del Contenciós Administratius

En el marc del compliment de la Llei 42/2015, que estableix l'obligatorietat de les comunicacions telemàtiques entre els col·lectius professionals i els òrgans de l'Administració de Justícia, ens plau comunicar-vos que el proper 29 de gener de 2019 ha estat programat l'inici del desplegament de la presentació d'escrits totalment telemàtics, mòdul de registre d'escrits (RED) d'e-justícia.cat per als advocats/des, advocats/des de la Generalitat i advocats/des de l'Estat, així com procuradors/es en el partit judicial de Lleida als jutjats del Contenciós Administratiu.
Wed Jan 16 00:00:00 CET 2019

El desplegament es realitzarà en dues fases diferenciades: una primera de període voluntari i una segona de període obligatori. El període voluntari s’iniciarà el 29 de gener. L’inici del període obligatori es comunicarà posteriorment.

En relació a l’ús dels mòduls RED us facilitem enllaços amb la informació:

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

• Mallorca, 283
      Barcelona, Barcelona (Espanya)