Departament Internacional ICAB

Seminari del projecte europeu sobre violència de gènere TRAVAW el 27 de març a Madrid

El projecte de formació en matèria de violència contra la dona 'Training of Lawyers on the Law regarding Violence Against Women' (TRAVAW), finançat per la Comissió Europea i liderat per la Fundació dels Advocats Europeus (European Lawyers Foundation), té com a objectiu formar 210 advocats dels set països participants en matèria d'assistència jurídica a dones víctimes de violència de gènere. El projecte es desenvoluparà entre gener de 2017 i maig de 2018, mitjançant la celebració de set seminaris, el primer dels quals tindrà lloc a Madrid el 27 de març de 2017 a la seu del CGAE (Passeig de Recoletos 13, Madrid).
Thu Feb 16 00:00:00 CET 2017

El Consell seleccionarà 40 advocats espanyols que desitgin participar en aquest seminari de formació a Madrid. La candidatura d'haurà de remetre per correu electrònic a la següent adreça: internacional.ssjj@abogacia.es.

En l'assumpte del correu electrònic cal indicar que la sol·licitud de participació és per al seminari TRAVAW a Madrid (exemple de títol de l'assumpte: Seminari TRAVAW-març. Nom i Cognom). EL TERMINI D'INSCRIPCIÓ S'HA AMPLIAT AL 7 DE MARÇ DE 2017.

La quota d'inscripció per participar en el seminari a Madrid és de 100,00 euros, i haurà d'abonar-se quan rebi la confirmació d'haver estat seleccionat.