Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Màrqueting | Titulars

Segon episodi del Pòdcast ICAB “Parlem de Dret”: amb el magistrat César Suárez i l’advocat Octavio Gracia

El segon episodi del Pòdcast ICAB gravat a la Sala de Vistes del Centre de Formació de l'ICAB, analitza des de la Sala de Vistes del Centre de Formació  “Dos anys de la reforma del Text Refós de la Llei Concursal: balanç i reptes pendents”.

Tue Oct 08 11:28:00 CEST 2024

Nova entrega del recentment estrenat Pòdcast de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, en format vídeo, amb el títol “Parlem de Dret”. Aquest segon episodi és una conversa entre César Suárez, magistrat del Jutjat Mercantil núm. 6 de Barcelona, i Octavio Gracia, advocat i membre del Grup de Treball de Segona Oportunitat de la Comissió de Normativa ICAB-CICAC.

En aquesta ocasió, els dos experts se centren en els dos anys de la reforma del Text Refós de la Llei Concursal, tot fent un balanç i analitzant els reptes pendents de la normativa.

Amb el Pòdcast ICAB, que incorpora un innovador format, el Col·legi apropa als col·legiats i col·legiades les reflexions i l’anàlisi d’experts sobre diferents temes d’actualitat jurídica. Ho fa, a més, des de la Sala de Vistes de l’ICAB, situada al Centre de Formació i preparada per fer simulacions de judicis, equipada amb tecnologia puntera, eines de gravació i edició i connexió ZOOM per visualitzar i interactuar.

VIMEO

IVOOX

• Titulars

SAVE THE DATE! I Fòrum de Dret Turístic el dia 27 de novembre de 2024

El pròxim 27 de novembre de 2024 tindrà lloc en format blended -presencial a l'ICAB i on-line- el I Fòrum de Dret Turístic.
  • Comunicació i Màrqueting

Renovem la Newsletter ICAB!

Seguint amb la política de redefinició d'enviament de flaixos col·legials, el Col·legi ha renovat la Newsletter ICAB, que pretén prioritzar l'activitat institucional, social i formativa de la casa.
  • Premis i Beques | Titulars | Premis, Beques i Subvencions

Participa en els Premis ICAB 2024!

Consulta els Premis Jurídics que ha convocat l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB). Termini de presentació de candidatures: 2 de desembre de 2024.