Actualitat Jurídica | Titulars

Recomanacions per a lletrats i lletrades que durant el dia d’avui hagin de desplaçar-se als jutjats

A continuació, us relacionem algunes recomanacions cas que avui tingueu compareixença, vista o judici
Tue Oct 03 00:00:00 CEST 2017
  1. Si us veieu afectats per problemes de mobilitat en el transport públic o privat, es recomana comunicar-ho immediatament als Jutjats amb la major antelació possible i conservar les proves de l’endarreriment i/o impossibilitat d’arribar-hi (fotografies, tiquets, Twitter, etc.) per justificar la causa de força major que ho impedeix en cas que es tingués per no comparegut.
  2. Si no us podeu comunicar amb el Jutjat, us podeu adreçar al Telèfon Vermell de l’ICAB 900 500 301 per explicar la situació en la què us trobeu.
  3. És també important que a l’arribar al Jutjat, en cas de què s’hagi tingut per no comparegut,  feu compareixença de la justificació del retard per causa de força major.
  4. Abans de desplaçar-se als Jutjats, es recomana trucar per si la compareixença, vista o judici han estat suspesos.