Comissió d'Estrangeria | Comissió Estrangeria

Proposta de col·laboració a efectes de reduir el col·lapse per la manca de cites per a la presentació de sol·licituds en l’Oficina d’Estrangeria de Barcelona

Adjuntem document. Es prega llegir amb deteniment.
Mon Nov 20 00:00:00 CET 2017

IMPORTANT: Instruccions a tenir en compte a l’hora de fer les peticions de cites:

B) CITES PER TRFC:

1. Si es vol presentar una sola sol·licitud, la cita s’ha de reservar amb el nom i NIE o núm. passaport del familiar no comunitari.

2. Si es volen presentar diferents sol·licituds, s’ha de reservar la cita amb el nom i NIE/DNI del ciutadà de la Unió que dóna dret. El dia de la cita hauran de personar-se tots els familiars no comunitaris, excepte els menors d’edat.