Departament Internacional | Ukrainian Population Assistance

Petició d’oferiments d’acolliment i suport financer per part de la "Ukrainian National Bar Association"

Tal com s’ha vingut informant, l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona ve duent a terme un conjunt d’accions solidàries envers la població ucraïnesa a conseqüència de la invasió il·legítima que pateix el seu país i el drama humanitari que està causant. Aquesta voluntat d’aportació social, recollida en els estatuts col·legials, s’ha traduït en el projecte d’orientació jurídica “Ukrainian Population Assistance” i una recollida de roba per a la població ucraïnesa.

Tue Mar 08 00:00:00 CET 2022

Fruit del diàleg de coordinació d’aquesta ajuda amb entitats i administracions, informem a tota l’advocacia barcelonina que la "Ukrainian National Bar Association" ens ha fet arribar la necessitat de promoure l’acolliment local de població ucraïnesa desplaçada, en concret de companys i companyes de l’advocacia de Kiyv i d’altres ciutats del país que puguin arribar a Barcelona sols o amb les seves famílies. Tots aquells advocats i advocades de Barcelona que vulgueu oferir aquest acolliment, podeu escriure directament al correu v.gvozdiy@unba.org.ua (amb còpia a icab.ucrania@icab.cat) i serà la pròpia UNBA la que gestionarà el contacte amb els qui oferiu acolliment al vostre habitatge.

Alhora, s’informa que l’advocacia ucraïnesa també demana tota l’ajuda econòmica que els companys i companyes i la societat en general els puguem fer arribar. Les aportacions econòmiques es poden dur a terme al següent c/c de l’UNBA:

Ukrainian National Bar Association
IBAN Code
UA673052990000026006006220665
JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
Bank SWIFT Code: PBANUA2X

L’ajuda econòmica que rebin serà destinada a famílies de companys/es que puguin morir per la invasió, als ferits i a les seves famílies, i als advocats i advocades ucraïnesos majors de 70 anys amb pensions baixes.

L’ICAB, amb la defensa dels Drets Humans!