Departament Internacional | Departament Internacional ICAB

Obert el 3r període del Projecte MULTILAW: intercanvi d'advocats a la UE

La data límit de recepció de candidatures tant per a entitats receptores com per a advocats finalitza el 22 de juny de 2018.
Thu Mar 22 00:00:00 CET 2018

El CGAE ha llançat la convocatòria per al 3r període del projecte MULTILAW amb l'objecte, d'una banda, que Col·legis i despatxos professionals (entitats receptores) puguin rebre advocats europeus. D'altra banda, per a rebre sol·licituds de participació d'advocats. Aquesta iniciativa forma part del projecte europeu "Intercanvi Multilateral d'Advocats (MULTILAW)".

Està ja obert el procés de selecció per escollir els cinc advocats/des que realitzaran pràctiques professionals en un altre Estat membre de la Unió Europea.

El període de pràctiques es desenvoluparà sota supervisió d'un tutor i s'estendrà durant dues setmanes, amb les despeses d'allotjament, manutenció i desplaçaments parcialment subvencionats per la Comissió Europea. Els Estats membres de destinació podran ser França (París), Països Baixos (La Haia), Grècia (Atenes), República Txeca, Polònia, Lituània o Romania.

Aquesta convocatòria està dirigida a advocats/des amb un màxim de 5 anys de col·legiació i amb coneixement alt i demostrable d'anglès que presentin les seves candidatures abans del 22 de juny 2018 a través del correu electrònic bruselas@abogacia.es.

SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ ENTITATS RECEPTORES

Les institucions receptores que tinguin interès a rebre advocats europeus hauran de remetre un correu electrònic a la següent adreça: bruselas@abogacia.es. En l'assumpte del correu electrònic s'ha d'indicar: "MULTILAW- 3r periodo de intercambio- nom de l'entitat receptora".

La manifestació d'interès ha d'estar acompanyada de la informació:

• Dates per a l'intercanvi. Cal comunicar les dates en què la institució receptora podrà rebre l'advocat, per exemple: "de 1-15 de setembre 2018, de 15-30 de novembre 2018, mes d'octubre 2018 ... etc."
  • Idiomes de preferència. A més d'anglès es pot indicar si es prefereix algun d'aquests idiomes (francès, romanès, polonès, txec, grec o lituà). Aquesta preferència permetrà seleccionar advocats europeus segons l'interès de les institucions receptores.
  • Persona de contacte (tutor de l'advocat europeu), correu electrònic i número de telèfon.

Per a més informació, cliqueu aquí

Formulari d'inscripció en aquest enllaç