Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB

Nova edició del Curs ICAB de Medicina Pericial i Forense en accidents de trànsit (2024)

La Secció de Dret de la Circulació del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza a partir de l'1 d'octubre de 2024 una nova edició del Curs de Medicina Pericial i Forense en accidents de trànsit, adreçat a tots aquells advocats i advocades que vulguin aprofundir en el tema.

Tue Aug 13 00:00:00 CEST 2024

El sistema de valoració del dany corporal; la influència toxicològica en l’accident de trànsit; el traumatisme cranioencefàlic i les discapacitats neurològiques centrals i perifèriques; l’avaluació de les deficiències i incapacitats en psiquiatria; el traumatisme en la columna vertebral; les lesions i seqüeles en otorrinolaringologia i oftalmologia o les alteracions dentals i bucals seran alguns dels temes que s’abordaran al llarg del curs.

També se'n parlarà de les lesions en extremitats superiors i inferiors; de les lesions i seqüeles viscerals i òssies de tòrax i abdomen; i el perjudici estètic i el sistema cutani.

El programa finalitzarà tractant aspectes com ara la valoració de la prova pericial (criteris valoratius, criteris jurisprudencials...) o els grans lesionats.

Aquesta proposta formativa, en doble format a escollir (presencial o en línia), ja té la matrícula oberta. Es pot fer a través de la pàgina web col·legial, o bé presencialment al Centre de Formació de l’ICAB (Mallorca, 283).