Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Notes de Premsa | Titulars

NOTA DE PREMSA: S’impulsa el Grup Eulàlia per enfortir la veu i la presència dels joves en la societat

L’acte de presentació d’aquesta iniciativa, celebrat a la seu del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), ha comptat amb la presència de les autoritats de les institucions impulsores, així com d’una setantena de joves integrants de les mateixes.

Wed Jul 12 10:30:00 CEST 2023

El dimecres 12 de juliol de 2023 s’ha donat el tret de sortida institucional del “Grup Eulàlia”, una iniciativa impulsada per vuit institucions històriques a Barcelona per tal d’enfortir la veu i presència d’aquest col·lectiu en la societat civil de la capital catalana.

La iniciativa ha estat promoguda conjuntament pels joves de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), el Col·legi d'Economistes de Catalunya, l’Il·lustre Col·legi de Procuradors de Barcelona (ICPB), l'Ateneu Barcelonès, el Círculo Ecuestre, PIMEC Joves, el Círculo del Liceo i el Cercle d'Economia. El nom d’aquest projecte és en homenatge a la patrona històrica de Barcelona.

En el marc d’aquest esdeveniment s’ha celebrat un diàleg entre els representants joves de les entitats impulsores sobre el paper que ha de tenir la joventut de Barcelona a través de la societat civil, sota la moderació d’Alexander Salvador (president dels joves de l’ICAB), en el qual han participat Àlex Segarra del Col·legi d’Economistes de Catalunya, Marta Vidal de l’Il·lustre Col·legi de Procuradors de Barcelona, Marta Chavarría de l’Ateneu Barcelonès, Emilio Zegrí del Círculo Ecuestre, Albert Jané de PIMEC Joves, Juan Molina-Martell del Cercle del Liceu i Gerard García del Cercle d’Economia. A més, s’ha exposat la necessitat d'establir ponts de col·laboració que permetin generar espais de diàleg, reflexió i anàlisi entre els joves procedents d’algunes de les principals institucions amb història i llegat propis de Barcelona.

A l’acte de presentació han assistit autoritats de les institucions impulsores, així com una setantena de joves integrants de les mateixes.

En els propers mesos, aquest fòrum permanent celebrarà noves activitats.