Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Centre ADR - ICAB | Formació ICAB | Notes de Premsa

NOTA DE PREMSA: El Centre ADR-ICAB i el Centre de Mediació de la Generalitat de Catalunya organitzen la “Jornada ADR. Per a cada conflicte, una via de solució”

• La jornada tindrà lloc demà dimecres, 5 d’octubre, de 9 a 19h, al Palau de Pedralbes i serà inaugurada pel director general de Dret, Entitats Jurídiques, Mediació de la Generalitat de Catalunya; el president del Tribunal Arbitral de Barcelona (TAB) i el president de la Comissió de Mediació de la Federació Europea de Col·legis d’Advocats d’Europa (FBE). Aquests dos últims són també diputats de la Junta de Govern de l’ICAB
  • La cloenda de la jornada, prevista per a les 18.30h, anirà a càrrec de Jesús M. Sánchez, degà del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona i de Lourdes Ciuró, consellera de Justícia de la Generalitat de Catalunya
Tue Oct 04 00:00:00 CEST 2022

El Centre ADR-ICAB i el Centre de Mediació de la Generalitat de Catalunya organitzen la “Jornada ADR. Per a cada conflicte, una via de solució”, que se celebrarà demà dimecres, 5 d’octubre de 2022, de 9 a 19h, al Palau de Pedralbes.

La jornada serà inaugurada per Joan Ramon Casals, director General de Dret, Entitats Jurídiques, Mediació de la Generalitat de Catalunya; Frederic Munné Catarina, president del Tribunal Arbitral de Barcelona (TAB) i diputat de la Junta de Govern responsable de la Comissió d'Arbitratge i del Centre ADR-Arbitratge (ICAB) i Carles Garcia Roqueta, president de la Comissió de Mediació de la Federació Europea de Col·legis d’Advocats d’Europa (FBE) i diputat de la Junta de Govern responsable de la Comissió d’Advocats/es Mediadors/es i el Centre ADR-Mediació (ICAB).

La jornada s’estructura en cinc taules de debat que serviran per analitzar els temes següents:

• La mediació, un sistema obert a qualsevol procés?
  • La conciliació, un mètode a valorar
  • En quins casos és més aconsellable l’arbitratge?
  • Noves fórmules ADR: el dret col·laboratiu
  • Com afecta a l’advocacia la reforma de la llei d’eficiència processal i organitzativa?

Podeu consultar el programa de la Jornada a través del següent enllaç.

Cloenda

La cloenda de la jornada anirà a càrrec de Jesús M. Sánchez, degà del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona i de Lourdes Ciuró, consellera de Justícia de la Generalitat de Catalunya.