Departament Internacional | Departament Internacional ICAB

L’eurodiputada Julia Reda presentarà dilluns 30 de març a l’ICAB un col·loqui sobre l’estat de les modificacions de la normativa sobre propietat intel·lectual a la UE

L’eurodiputada alemanya del Partit Pirata Julia Reda exposarà al Col·legi d’Advocats de Barcelona els aspectes principals de l’Informe que ha elaborat per al Parlament Europeu sobre l'adaptació dels drets d'autor al món d'Internet. Serà en el marc d'un col·loqui sobre l'estat de les modificacions de la normativa sobre propietat intel·lectual a la UE.
Thu Mar 26 00:00:00 CET 2015

Reda també alertarà sobre els perills que pot comportar per als consumidors, els professionals, els joves que accedeixen al mercat laboral i els inversors l’aprovació dels tractats internacionals TTIP (que pretén regular els béns i productes) i TISA (que pretén regular els serveis).

La conferència se celebrarà dilluns 30 de març a la Sala de Recepcions de la seu col·legial (c/ Mallorca, 283) a les 10 del matí.

L’acte estarà presidit pel diputat de la Junta de Govern responsable del Departament d’Internacional Jani Trias i l’advocat expert en Propietat Intel·lectual Josep Jover.

Imprescindible confirmar assistència per e-mail a internacional@icab.cat