Departament Internacional | Departament Internacional ICAB

Legal Link Varsòvia

El Departament Internacional de l'Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza un Legal Link (missió jurídico-empresarial) a Varsòvia del 19 al 21 de setembre de 2018.
Wed Jun 06 00:00:00 CEST 2018

Varsòvia, la capital de la regió i nació de Mazovia, amb el seu canal de comunicació amb tot el món a través de l'aeroport Chopin, és una de les ciutats de la Unió Europea que s'està desenvolupant més ràpidament. El principal centre financer d'Europa central i oriental alberga la seu de molts bancs i empreses i ofereix grans oportunitats de negocis. Varsòvia té una borsa de valors extraordinàriament dinàmica, en la qual cotitzen les seves accions tant les companyies del centre est com les occidentals. També és un immens centre científic i acadèmic, un forn de talents en moltes àrees del coneixement, des de les ciències humanístiques fins a l'economia i des de l'administració fins a la tecnologia de la informació.

L’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona organitza una vegada més un Legal Link dirigit a fomentar la internacionalització dels col·legiats i col·legiades i els seus despatxos. Aquest viatge juridicoempresarial és una excel·lent ocasió per fer contactes i establir relacions amb Advocats i advocades de Polònia amb una clara finalitat professional i de negoci (recerca de soci a l’estranger, crear noves oportunitats de negoci, captació de nous clients, etc.).

El programa inclou una recepció de benvinguda al Col·legi d’Advocats de Varsòvia a la que hi assistiran advocats i advocades de Polònia i visites a despatxos, excel·lent oportunitat per fer contactes professionals.

PLA DE VOLS

VOL

RUTA

SORTDA

ARRIBADA

19-set-18

Vueling 8844

Barcelona - Varsòvia

21-set-18

Norwegian 5641

Varsòvia - Barcelona

00.40 + 1

on + 1 = dia següent

Preu orientatiu des de 199 €/persona

*Preus subjectes a disponibilitat en el moment de fer la reserva. Data de cotització: 10 juliol 2018.

ALLOTJAMENT

MERCURE CENTRUM

• Doble d’ús individual estàndard.
  • 300 euros total 2 nits en règim d'allotjament i esmorzar
  • Preu mantingut fins al  27 de juliol.
  • 10% de despeses en cas de cancel·lació amb més de 14 dies d’antelació.
  • 100% de despeses en cas de cancel·lació amb menys de 14 dies d’antelació.

NOVOTEL CENTRUM

• Doble d’ús individual estàndard.
  • 330€ total 2 nits en règim d’allotjament i esmorzar.
  • 295€ total 2 nits només allotjament.
  • Preu mantingut fins l’1 de setembre
  • 100% de despeses en cas de cancel·lació a partir de l’1 de setembre.

Per tal de formalitzar la reserva, cada col·legiat/da podrà efectuar el pagament del bitllet d´avió pel seu compte o a través de l’agència de viatges Transglobal.

Alessandra Ballarani

a.ballarani@viajestransglobal.com