Secretaria de Junta de Govern | Premis i Beques | Premis, Beques i Subvencions

La Fundació privada Sant Raimon de Penyafort atorga la quarta edició del premi Reconciliació a la Fundació IRES-Institut de Reinserció Social

La Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort té com finalitats la difusió de la cultura jurídica i l’estudi  tècnic i les realitzacions pràctiques en ordre a la reinserció social de les persones que hagin estat sotmeses a penes privatives de llibertat, dedicant també una especial atenció a totes les qüestions relacionades amb la protecció jurídica dels menors i de les persones en situació de risc.

Mon Jan 31 08:01:00 CET 2022

Les entitats representades en el Patronat són l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), el Consejo General de la Abogacía Española (CGAE), el Consell dels Il·lustres Col·legis d’Advocats de Catalunya (CICAC) i la Federació de Col·legis d’Advocats d’Europa (FBE).

El Premi Reconciliació, de caràcter anual, fou instituït pel Patronat de la Fundació per guardonar persones o entitats que hagin destacat per una trajectòria que expressi els valors de la Fundació.

El Patronat de la Fundació ha atorgat enguany la quarta edició del Premi Reconciliació a la Fundació IRES-Institut de Reinserció Social, en homenatge a la seva tasca continuada des de 1969 en favor de les persones i famílies en situació de vulnerabilitat i molt especialment en reconeixement al seu programa de mesures alternatives penals amb més de 20 anys d’activitat i al seu servei d’atenció a les persones involucrades en procediments judicials.

El lliurament del Premi Reconciliació tindrà lloc al Saló d’Actes de la seu de la Fundació (seu de l’ICAB) el proper 4 de febrer de 2022, a les 18 h, en el marc de la Sessió Solemne organitzada per l’ICAB per commemorar la Festivitat patronal de Sant Raimon de Penyafort.

Barcelona, 31 de gener de 2022