Comissió de Cultura / Formació | Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa | Titulars

La Formació protagonitza el curs 2024-2025 a l’ICAB

L'Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) aposta fermament per la formació de l’advocacia; per això inicia aquest setembre de 2024 el nou curs amb un ampli ventall d’esdeveniments formatius sobre temes de plena actualitat per a la professió.

Thu Sep 12 14:12:53 CEST 2024

8 congressos durant el segon semestre de 2024:

• El 19 de setembre arrenca l’activitat de Congressos a l’ICAB amb la celebració del 3r Congrés de Dret de Família. Durant els dies 19 i 20 de setembre, i amb la participació de referents en la matèria, s’abordaran qüestions candents en aquest àmbit com poden ser el dany moral davant l'impagament de les pensions d'aliments i la maternitat subrogada. També s’analitzaran les novetats jurisprudencials del TC en Dret de Família i es presentarà la “Guia per a l'exercici de la Parentalitat positiva”.
  • La Fira de l'Ocupació ICAB, que tindrà lloc els dies 9 i 10 d’octubre, permetrà -a través de tallers pràctics- donar a conèixer eines i noves metodologies per a un millor desenvolupament de les competències de l’advocacia; mentre que l’activitat de la Fira donarà l'oportunitat de captar talent als despatxos i empreses participants, facilitarà a les persones assistents la inscripció a la Borsa de Treball del Col·legi, orientació professional personalitzada, així com l’assessorament individual per a la creació o consolidació d’un negoci.
  • El I Fòrum Nacional dels Drets de les Persones amb Discapacitat es realitzarà el 14 d'octubre amb l’objectiu de tractar les principals qüestions que afecten aquest col·lectiu, especialment en l'àmbit jurídic.  Properament us donarem més detalls!
  • El V Congrés de Dret Immobiliari, que es realitzarà el 13 de novembre i es podrà seguir de manera presencial i on-line, tractarà les principals novetats i problemàtiques en l'àmbit del Dret Immobiliari amb experts en aquest àmbit!
  • 2nd International Law & Economic Forum Europe-Xina, 14 i 15 de novembre de 2024. El Congrés, en col·laboració amb la Federació Unió d'Associacions Xineses a Espanya, abordarà les inversions estrangeres entre Europa i la Xina; el Compliance i la rellevància de l’arbitratge en les relacions internacionals Europa-Xina.
  • VII Congrés sobre els Drets dels Animals analitzarà els drets dels animals i els desafiaments globals actuals en aquesta matèria. El Congrés tindrà lloc els dies 14 i 15 de novembre de 2024.
  • L’International Arbitration Congress, amb el lema "Moving forward", reunirà a Barcelona els millors experts en aquesta  matèria els dies 21 i 22 de novembre de 2024.

L’ICAB ofereix una programació d’excel·lència per als professionals de l'Advocacia, amb congressos i jornades sobre els temes més rellevants i actuals que afecten l’àmbit jurídic. Tota aquesta oferta es complementa amb l’ampli ventall de Màsters d’Especialització Jurídica, l'Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) i la formació continuada.

#FormacióICAB