La CRAJ Informa: Millores en els àmbits de gestió, recaptació i atenció a la ciutadania en l’Agència Tributària de Catalunya
Us informem que l’Agència Tributària de Catalunya (ATC) ha implementat millores en diverses funcionalitats dels seus sistemes de gestió i recaptació tributària, així com en algunes de relacionades amb l’atenció a la ciutadania.
.
Us informem que l’Agència Tributària de Catalunya (ATC) ha implementat millores en diverses funcionalitats dels seus sistemes de gestió i recaptació tributària, així com en algunes de relacionades amb l’atenció a la ciutadania.
Aquestes novetats, que ja es troben a disposició dels contribuents, sumades a les implementades els últims mesos, s’han introit per tal de contribuir a ampliar i millorar la tramitació en línia en termes d’eficàcia, eficiència i qualitat del servei, i, alhora, facilitar el compliment de les obligacions tributàries i l’exercici dels drets als ciutadans, amb totes les garanties de transparència i seguretat.
Les principals millores implantades, segons ens indiquen des de l’ATC són les següents:
- Gestió tributària (nou model 600 d’autoliquidació de l’ITPAJD, carpeta de tramitació, recursos).
- Recaptació (ajornaments i fraccionaments, subhastes, devolucions, procediment concursal).
- Atenció a la ciutadania (cita prèvia, registre telemàtic).
Podeu ampliar la informació en la notícia publicada a la seu electrònica de l’ATC, a través del següent enllaç: https://atc.gencat.cat/ca/agencia/noticies/detall-noticia/20241129-millores-atencio-ciutadania