Deganat | Titulars

L'ICAB s'adhereix al comunicat de l'advocacia de Málaga

A continuació podeu llegir el comunicat elaborat per la Junta de Govern del Col·legi de l'Advocacia de Màlaga.

Thu Jul 27 13:31:24 CEST 2023
"Lamentem posar en coneixement dels col·legiats que el Jutjat Penal núm. 15 ha dictat sentència condemnatòria en el Judici seguit contra el Degà emèrit d'aquest Col·legi, Don Francisco Javier Lara Peláez.

La Junta de Govern vol reiterar, una vegada més, el suport ferm de l'Advocacia de Màlaga al nostre Degà emèrit.
Continuem confiant en la Justícia i en l'estimació del recurs que s'interposarà contra la sentència, en entendre que les actuacions que va dur a terme el Col·legi en aquesta data van ser benintencionades i en defensa de la salut dels advocats d'ofici.

Juliol, 2023
La Junta de Govern del Col·legi de l'Advocacia de Màlaga".

*Veure document original en format PDF.