Notes de Premsa | SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria | Titulars

L’ICAB promou l’emprenedoria i la cerca de feina a través de la 8a Fira de l'Ocupació

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) celebrarà demà dijous, 9 d’octubre i el dijous, dia 10, la 8a edició de la Fira de l'Ocupació, una cita imprescindible per a advocats i advocades i altres professionals jurídics que desitgen emprendre, perfeccionar el seu negoci i/o buscar una feina dins el sector legal.

Tue Oct 08 14:28:57 CEST 2024

9 d’octubre, Jornada per a l’Emprenedoria

El dimecres 9 d'octubre, de 10 a 13 hores, se celebrarà la Jornada per a l'Emprenedoria. Es realitzaran diferents tallers sobre temàtiques de plena actualitat, com són la IA Generativa i el Prompt; la Intel·ligència emocional (IE) per a l’advocacia emprenedora, a més de facilitar eines de màrqueting i innovació per a persones emprenedores. Alhora, hi haurà un espai de networking per poder ampliar la xarxa de contactes i potenciar el desenvolupament professional.

10 d’octubre, Fira de l’Ocupació

El dijous 10 d'octubre, de 10 a 17h, se celebrarà la Fira de l'Ocupació, un esdeveniment que s’ha convertit en un punt de trobada essencial per a professionals del Dret que busquen la seva primera feina o un canvi de trajectòria, així com per a despatxos i empreses amb vacants en l'àmbit jurídic. La Fira és també una plataforma clau per fomentar el networking entre assistents i entitats del sector.

Activitats durant la Fira de l’Ocupació

Els assistents tindran l’oportunitat de mantenir entrevistes amb responsables de selecció de més de 30 despatxos d'advocats, empreses, consultores i altres entitats del sector jurídic, presentar els seus currículums i optar a les ofertes laborals més adients per al seu perfil. A més, podran accedir a assessorament personalitzat per crear un currículum competitiu i preparar-se per a les entrevistes amb garanties d’èxit.  Els candidats i candidates podran accedir a la plataforma de la Borsa de Treball de l'ICAB i obtenir assessorament sobre la creació o consolidació del seu propi despatx.

Alhora des de la Fira es promourà que les entitats trobin els perfils jurídics que millor s'ajustin a les seves necessitats, consolidant-se com un punt de trobada imprescindible per al sector jurídic a Barcelona.

Avantatges per als i les estudiants del grau de Dret

Els i les estudiants del Grau de Dret que es trobin en els darrers cursos podran associar-se a l'ICAB en condicions especials durant la 8a Fira de l’Ocupació. A més, aquells que formalitzin la seva inscripció durant l'esdeveniment podran gaudir del primer any de carnet d’associat de manera gratuïta.