Titulars

L’ICAB, present a les VI Jornades sobre noves tecnologies en el Govern i gestió dels Col·legis de l'Advocacia

El degà de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), Jesús M. Sánchez, ha participat en les jornades organitzades pel CGAE, celebrades a Gijón aquest dijous, 23 de maig del 2024.

Thu May 23 18:00:00 CEST 2024

El degà ha presentat la taula “Relacions de col·laboració entre el Ministeri i el CGAE en Justícia Digital. Projectes País”, que ha comptat amb Benigno Villarejo, degà de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Gijón, i Sofía Puente, secretària general per a la Innovació i Qualitat del Servei Públic de la Justícia.

Durant la seva intervenció, Jesús M. Sánchez ha afirmat que “l'administració de justícia tindrà un canvi de paradigma absolut i radical, i tots nosaltres estem àmpliament preparats per adaptar-nos a aquests canvis. Ja ho fem de forma immediata”.

En les jornades també ha participat Pepi Gutiérrez, coordinadora del servei d'Estrangeria de l'ICAB, per parlar de les plataformes de nacionalitat i estrangeria i el paper dels Col·legis per ajudar el cens col·legial en l'ús d'aquestes eines. A la sessió, presentada per Salvador González, degà de l'advocacia de Màlaga, també han intervingut Blas Jesús Imbroda, degà de l’Il·lustre Col·legi d'Advocats de Melilla i president de la Subcomissió d’Estrangeria i Protecció Internacional del CGAE; Benigno Villarejo, degà d'ICA Gijón; i María Carmen Rodríguez, diputada de la Junta de Govern de Il·lustre Col·legi d'Advocats de Burgos.