L’ICAB obre la matrícula per al Curs de Contractes de Software (2024)
Descobreix les claus per a la redacció i negociació de Contractes de Software amb l’innovador Curs que ha programat l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) a partir del mes de gener de 2024. Comença el dia 15!
El programa preveu l’anàlisi de temes com ara la protecció jurídica del software; els contractes de desenvolupament, manteniment, implantació i subministrament de software; les llicències d’aplicacions; processos d’adquisició de programes originals o derivats.
També s’aprofundirà en la redacció i negociació de contractes de software i les principals qüestions per evitar disputes legals i conflictes en el dinàmic món del desenvolupament de software.
El quadre de ponents estarà format per advocats i advocades de les Seccions de Propietat Intel·lectual i Drets d’Imatge i Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) del Col·legi.

Contacte
-
Formació ICAB - Comissió de Cultura
-
Mallorca, 283 / Mallorca, 281 (Centre de Formació)
08037 Barcelona , Barcelona (Espanya) - 93 601 12 80 / 93 496 18 80
- Fax: 93 215 04 29
- cultura@icab.cat
- formacio@icab.cat
-
Mallorca, 283 / Mallorca, 281 (Centre de Formació)