Protocol | Titulars

L’ICAB lliura la medalla de la Corporació a Genís Boadella

El divendres 10 de febrer s’ha lliurat la Medalla del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona al diputat Genís Boadella Esteve. Ha estat en el marc de la Sessió Solemne de Sant Raimon 2023 celebrada a la Sala d’Actes.

Sat Feb 11 00:00:00 CET 2023

Amb aquesta distinció se li ha volgut reconèixer la seva trajectòria personal i professional com a advocat, la seva tasca en favor de l’advocacia jove durant el seu mandat com a president del GAJ Barcelona, així com en agraïment per la seva especial col·laboració amb la Corporació des de la seva representació pública com a diputat al Congrés.

Boadella ha rebut la medalla i el diploma acreditatiu per part del degà del Col·legi, Jesús M. Sánchez García, i la consellera de Justícia, Drets i Memòria, Gemma Ubasart.

Les Medalles de la Corporació són la més alta distinció que pot atorgar l’ICAB i amb elles es vol reconèixer a advocats i advocades, personalitats i entitats de la societat civil, que han treballat envers la professió i la Corporació.

Durant el mateix acte, la Corporació també ha atorgat les Medalles a:

• Rafael Mendoza Navas, en homenatge a la seva destacada trajectòria personal i professional com a advocat, així com en reconeixement a la seva intensa dedicació al Col·legi des de la delegació territorial de Badalona.
  • Teresa Martínez Martínez, en reconeixement a la seva carrera personal i professional com a advocada, així com per la seva generosa dedicació a l’ICAB a través de la delegació territorial de Berga.
  • Carlos Balmisa García Serrano, per la seva col·laboració amb l'ICAB, en relació a actes de formació i altres àrees.

I, a títol pòstum, a Miquel Queralt Cabeza, diputat de la Junta de Govern de l’ICAB (2021-2022), en homenatge a la seva intensa i destacada trajectòria personal i professional com a advocat laboralista, així com en reconeixement a la seva generosa vocació de servei institucional.

Cal recordar que, recentment, l’ICAB va lliurar també les Medalles de la Corporació a l’exconsellera de Justícia, Lourdes Ciuró, a l'exsecretari general del Departament de Justícia de la Generalitat, Joaquim Clavaguera, així com a l’exconseller de Justícia, Carles Mundó.