Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Titulars

L’ICAB acull l’acte de lliurament de les assignacions per fer estades en despatxos de l'advocacia als jutges i jutgesses en pràctiques de la 73à promoció de l’Escola Judicial

El dilluns 19 de juny del 2023, el degà del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, Jesús M. Sánchez, i el director de l’Escola Judicial, Jorge Jiménez Martín, han presentat l'acte d'assignació de despatxos de l'advocacia a l'alumnat de la 73a promoció de jutges/jutgesses en pràctiques de l’Escola Judicial.

Mon Jun 19 20:28:00 CEST 2023

Amb aquesta activitat formativa de la Comissió de Relacions amb l’Administració i la Justícia (CRAJ) i l’Escola Judicial –que es realitza des de fa diverses dècades- es facilita que els alumnes que acaben d’aprovar l’oposició de jutges i jutgesses puguin conèixer de més a prop l'exercici professional de l’advocacia a través de la realització d’estades en despatxos, on un advocat o advocada els farà de tutor.

La diputada de la Junta de Govern del 'ICAB responsable de la CRAJ, Paz Valles, i els diputats Albert Carles i Ramón Ángel Casanova han fet l’assignació del despatx als 137 alumnes de la 73a promoció que participaran enguany en aquesta iniciativa.

En aquesta activitat hi participen més de 200 professionals de l’advocacia, alguns dels quals actuaran com tutors d’aquests futurs jutges i jutgesses i d’altres companys i companyes adscrits al Torn d’Ofici els mostraran com funciona aquest servei durant les seves guàrdies i els donaran a conèixer el funcionament de Servei d’Orientació Jurídica (SOJ).

L'esdeveniment ha tingut lloc a la Sala d'Actes de l'ICAB, al Palauet Casades.

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

• Mallorca, 283
      Barcelona, Barcelona (Espanya)