Departament Internacional | Departament Internacional ICAB

International Program Barreau de París (en anglès)

Des del Barreau de París s’obre la convocatòria, per als mesos de maig a juliol, del 'International program'. Es tracta de la versió en anglès del 'Stage International', una formació destinada a advocats i advocades estrangers amb un nivell d’anglès avançat, que tindrà lloc del 14 de maig al 21 de juliol de 2018.
Wed Mar 14 00:00:00 CET 2018

Les primeres sis setmanes es dedicaran a la formació de joves advocats estrangers i a visites, tot en anglès i a càrrec de l’École de Formation du Barreau (EFB). Durant aquest període es formarà en Dret francès, Dret de la Unió Europea i Dret internacional. Aquesta formació es complementarà amb un mes de pràctiques a despatxos d’advocats.

Aquesta és una gran oportunitat per trobar-se amb joves advocats d’altres països, comparar els diferents sistemes judicials i crear llaços amb diferents professionals del Dret.

El Col·legi d’Advocats de París es farà càrrec de les despeses del programa, el participant només haurà d’assumir les despeses del seu viatge i de la seva estada a París.

Els requisits:

• Ser menor de 40 anys.
  • Disposar d’assegurança de Responsabilitat Civil.
  • Ser col·legiat exercent a l’ICAB.
  • Tenir un bon nivell d’anglès.

Procediment de sol·licitud:

Els candidats hauran de presentar la següent documentació per e-mail a la direcció formaciointernacional@icab.cat

• Una carta de motivació en anglès.
  • Una foto de carnet.
  • Una còpia del passaport.
  • Certificat de col·legiat exercent a data 2018.
  • Certificat que acrediti un bon nivell d’anglès.

Les inscripcions hauran de fer-se arribar a la direcció indicada ABANS DE LES 18.00 DEL DIVENDRES 30 DE MARÇ DE 2018.

S’examinarà la documentació aportada i es transmetrà directament la documentació dels candidats preseleccionats al Col·legi d’Advocats de París.