Departament de Biblioteca | Biblioteca

Èxit de participació en les visites culturals organitzades des de la Biblioteca de l'ICAB per #SantRaimon22

Més de 180 col·legiats i col·legiades han pogut gaudir de la Ruta Sagnier, la Biblioteca Arús, la Llotja de Mar i la Casa Amatller

Thu Feb 10 15:04:45 CET 2022

El dissabte 5 de febrer de 2022 van tenir lloc les visites culturals organitzades conjuntament per la Biblioteca del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona i "Cases Singulars" a algunes de les edificacions més emblemàtiques de Barcelona.

Les cases triades van ser la Casa Museu Amatller, al Passeig de Gràcia; la Llotja de Mar, a tocar de la Barceloneta; i la Biblioteca Arús, al Passeig de Sant Joan. A més també es va poder gaudir de la Ruta Sagnier, una passejada pels edificis d'un dels arquitectes més influents i identificatius de la ciutat comtal.

Arran de l’allau d'inscripcions que es van rebre, es va decidir ampliar el nombre de places disponibles per algunes sortides, per tal de donar oportunitat d'assistir a més col·legiats/des. Totes les visites a edificis varen tenir doble grup: Biblioteca Arús, un dels arxius més grans de Barcelona i la Llotja de Mar, un edifici imponent i emblemàtic del port barceloní, i la Casa Museu Amatller, la peça més important de Domènec i Montaner.

En total, més de 180 advocats i advocades van participar a les visites culturals.

Agrair el gran interès i col·laboració de tots els i les participants.