Departament Internacional ICAB

El Departament Internacional ha realitzat la traducció del llibre commemoratiu del 25 anys de la Constitució espanyola

Mon Nov 22 00:00:00 CET 2004

El Departament Internacional de l'ICAB ha estat realitzant al llarg de 6 mesos la traducció a l'anglès d'un llibre commemoratiu que el govern central va realitzar amb motiu del 25è aniversari de la constitució espanyola. Aquesta obra recull una selecció de la història de totes les constitucions que ha estat realitzada i escrita per l'advocada i catedràtica de Dret Constitucional, Teresa Freixes, i que recull des de el codi Hammurabi fins a la constitució espanyola de 1978.
El llibre va ser editat i imprès per Edicions de l'Eixample.

L'equip d'Internacional que va dur a terme aquesta tasca -el coordinador del Departament, Tony Brown, i els seus col·laboradors, Mark Schlemmer, Helena Prieto, Fernando Pérez Ordoyo i Hugh McCairley- a més de la traducció, també van establir els criteris d'unificació dels textos per tal que tots tinguessin la mateixa estructura i coherència.

Al Departament d'Internacional hi ha exposada una edició de menor format i major tirada, enviat amb motiu d'agraïment per la feina realitzada.