Departament Internacional | Departament Internacional ICAB

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona ha estat escollit per participar en el programa Erasmus + de la Unió Europea

El projecte Erasmus + presentat pel Col·legi de l'Advocacia de Barcelona ha estat aprovat per la Unió Europea. Aquest programa està enfocat a la mobilitat d'estudiants de Dret que ja han finalitzat els seus estudis i que realitzaran un període de formació pràctica en un despatx d’advocats de la ciutat escollida.
Mon Jul 13 00:00:00 CEST 2015

L’ICAB ha treballat per tal de garantir que les activitats de mobilitat siguin d’alta qualitat i tinguin un impacte màxim en els joves. És per això que entenem que han de ser compatibles amb les necessitats de desenvolupament personal dels joves, així com les activitats han d'estar relacionades amb els aprenentatges relacionats amb la seva titulació en Dret. L’adjudicació ha estat de 10 mobilitats per al període juliol 2015-març 2017.

Per a més informació:

Helena Prieto