Departament Internacional | Departament Internacional ICAB | Premis, Beques i Subvencions

Convocatòria del CGAE per a Seminari TRALIM Dublín 2017 - Selecció d’advocats

Termini de recepció de candidatures: per a participar en el seminari de febrer a Dublín les candidatures s'hauran de remetre abans del 4 gener 2017.
Fri Dec 23 00:00:00 CET 2016

El Consejo General de la Abogacía Española és una de les institucions que participa en el Projecte Training of Lawyers in European Law relating to Asylum and Migration (TRALIM), juntament amb el Col·legi d'Advocats d'Atenes, Consiglio Nazionale Forense, la Law Society of Irelad i el National Council of Polish Legal Advisors (KIRP).

El Projecte TRALIM, finançat per la Comissió Europea i liderat per la Fundació dels Advocats Europeus (European Lawyers Foundation), té com a objectiu formar en matèria de Dret Europeu d'asil i immigració a un mínim de 130 advocats dels cinc països participants, perquè puguin respondre a l'actual crisi de refugiats davant la creixent demanda d'assessorament jurídic per part de les persones migrants que arriben a la Unió Europea.

El projecte es desenvoluparà entre octubre de 2016 i abril de 2017, mitjançant la celebració de quatre seminaris, els dos primers celebrats a l'octubre i desembre de 2016 a Madrid i Atenes, respectivament. El tercer Seminari TRALIM tindrà lloc a Dublín (Irlanda) els dies 2 i 3 de febrer de 2017, a la seu de la Law Society of Ireland (Blackhall Place, Dublín 7).

En aquesta convocatòria es triaran únicament als 5 advocats que participaran en el seminari TRALIM a Dublín els dies 2 i 3 febrer 2017.

Consulteu les bases.