Notes de Premsa | Secció de Dret del Consum

Convocatòria de premsa: L’ICAB analitza el Dret de desistiment del consumidor, l’e-Commerce i la recent sentència del TJUE d’obligació de valoració de la solvència del deutor

Serà el proper divendres, 15 de març, de 10 a 14.15h, a la seu del Col·legi de l’Advocacia.D’aquesta manera l’ICAB commemora el “Dia Mundial dels Drets del Consumidor”, que se celebra cada 15 de març amb la finalitat de promoure i donar a conèixer els drets fonamentals dels consumidors i consumidores.

Thu Mar 14 12:46:59 CET 2024

El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, a través de la Secció de Dret de Consum, ha organitzat unajornada per abordar tres qüestions de plenaactualitat relacionades amb el Dret de Consum i les problemàtiques que se’nderiven. Aquesta jornada, que tindrà lloc el proper divendres, 15 de març, de 10 a 14.15h, a la seu de l’advocacia barcelonina tractarà el Dret de desistiment, la sentència del Tribunal de Justícia de la Unió Europea, d’11 de gener del 2024, sobre l'obligació del prestamista d’avaluar la solvència del deutor i, per últim, les problemàtiques derivades de l’e-Commerce.

L’advocada i presidenta de la Secció de Dret del Consum de l'ICAB, Paz Cano Sallarés, inaugurarà i serà ponent de la jornada al costat de Francisco Javier Orduña Moreno, exmagistrat de la Sala 1a del Tribunal Suprem i catedràtic de Dret Civil de la Universitat de València, i de l’advocada i vocal de la Secció de Dret de Consum del Col·legi, Esther Lorente Fernández.

Amb la celebració d’aquesta jornada des del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona es vol commemorar el “Dia Mundial dels Drets del Consumidor”, que se celebra cada 15 de març amb la finalitat de què es promoguin i donin a conèixer els drets fonamentals que assisteixen als consumidors i consumidores.

*Els mitjans interessats en seguir aquest acte han de confirmar assistència a comunicacio@icab.cat