Departament Internacional | Departament Internacional ICAB

Convocatòria Seminari TRALIM a Barcelona en matèria d’Immigració i Asil

La convocatòria té com a finalitat rebre candidatures per participar en el seminari sobre dret d'immigració i asil en el marc del projecte TRALIM, finançat per la Direcció General de Justícia de la Comissió Europea. El seminari se celebrarà el 20 de març de 2020 al Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (carrer de Mallorca, 283, 08037 Barcelona, Espanya) i comptarà amb la participació de ponents nacionals i europeus. La data límit de recepció de candidatures finalitza el 23 de febrer.
Mon Feb 10 00:00:00 CET 2020

El seminari estarà dividit en dues parts: La primera analitzarà tant el sistema jurídic de la Unió Europea que regula la immigració i l'asil, els drets dels immigrants i dels sol·licitants d'asil a Europa com el marc jurídic i jurisprudència nacional d'altres Estats membres. La segona part serà en espanyol i abordarà el dret nacional. S'hi estudiarà l'evolució del marc legislatiu, de la jurisprudència i la influència del Dret europeu.

Un cop completat el curs s'expedirà un certificat acreditant la participació en el mateix.

El curs és completament gratuït, però no es cobreixen les despeses de desplaçament ni d’allotjament.

REQUISITS DE PARTICIPACIÓ I PROCEDIMENT DE SELECCIÓ

Aquesta convocatòria està dirigida a advocats/des exercents amb un nivell mínim B2 d'anglès. Aquests dos requisits són imprescindibles. A més, es valorarà l'interès en la formació, l'experiència professional i acadèmica sobre dret d'immigració i asil, publicacions relacionades amb el tema, altres idiomes i l'impacte divulgatiu de la formació rebuda.

Les candidatures s'han de presentar per correu electrònic sota el títol:
"TRALIM- Seminari Barcelona: Cognom1 Cognom2".

La candidatura ha d'incloure:

1. Curriculum vitae
  2. Carta de motivació (en anglès)
  3. Dades de col·legiació (Nº de col·legiat i Col·legi d'inscripció)
  4. Correu electrònic
  5. Telèfon de contacte

Es remetran a la següent adreça electrònica: proyectos-ue@abogacia.es

La data límit de recepció de candidatures finalitza el 23 de febrer de 2020. En cas de ser seleccionat/da, se li contactarà abans del 2 de març de 2020.

The project is co-funded by the Justice Programme of the European Union.