Departament Internacional | Departament Internacional ICAB

Congrés General de la FBE 2019 a Barcelona del 30 de maig a l'1 de juny. Inscripcions obertes!

La Federació dels Col·legis d'Advocats d'Europa organitza, amb la col·laboració de l'ICAB, el seu Congrés General, que se celebrarà a la seu del nostre Col·legi el proper 31 de maig. El tema que es tractarà és: 'La separació de poders: un aspecte fonamental en un Estat de Dret', una qüestió clau per a les nostres democràcies actuals.
Mon Apr 08 00:00:00 CEST 2019

Durant el Congrés reflexionarem sobre fins a quin punt el sistema dissenyat per Montesquieu segueix essent vàlid en una societat l’estructura i composició de la qual ha variat de forma significativa, immersa en una transformació sense precedents com a conseqüència de la revolució digital i que ha comportat un canvi substancial en com la ciutadania es relaciona actualment amb el poder

El tema del Congrés serà: “La separació de poders: un aspecte fonamental en un Estat de Dret”, i es durà a terme al voltant de quatre sessions de treball:

1. Separació real davant l´equilibri d´interessos
  2. El sistema d´aforament en diversos Estats
  3. La influència dels lobbies: el rol dels Col·legis d´Advocats
  4. La capacitat dels Tribunals com a legisladors

INSCRIPCIONS OBERTES! PARTICIPA-HI!

OPCIÓ INSCRIPCIÓ 3) COL·LEGIATS/DES ICAB: 60 EUROS (IVA inclòs)
ENTRADA PER A UN DIA: divendres 31 de maig de 2019.
Inclou: Sessions científiques, pausa-cafè i dinar de treball
*S'ha previst un servei de traducció simultània en castellà, anglès, francès, alemany i italià.

Us aninem a participar!

FBE
La FBE es va fundar a Barcelona el 23 de maig de 1992 i està constituïda per 250 Col·legis i Consells de l´Advocacia de països membres del Consell d´Europa, representant més de 1.000.000 d´Advocats (www.fbe.org)

#FBEBarcelona