Departament Internacional | Altres Cursos | Departament Internacional ICAB

Còctel networking amb advocats i advocades de Polònia - PLACES LIMITADES

El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) acollirà el proper dimecres 13 de juny, a les 14h, a la Sala de Recepcions de l’ICAB (entrada pel Pati de Columnes, Mallorca, 283), una sessió de networking amb advocades i advocats de Polònia, oberta a la participació de tots els col·legiats i col·legiades.
Tue May 15 00:00:00 CEST 2018

Sota el títol Opportunities and challenges of working together, aquesta trobada té com a objectiu ampliar la xarxa de contactes professionals, crear sinergies i, en definitiva, conèixer les diferents maneres d’exercir l’advocacia que hi ha en un mercat tan actiu i amb tant potencial de creixement com el polonès.

La delegació de Polònia estarà formada per uns 20 advocats i advocades, socis de petits i mitjans despatxos.

Les persones col·legiades de l’ICAB interessades en participar-hi en la sessió de networking, han de confirmar assistència enviant un e-mail a internacional@icab.cat fent constar a l’assumpte: “Networking Polònia”.

Aquest networking forma part de la visita institucional que advocats i advocades de Polònia faran durant tota la jornada a la seu de l’ICAB, on els rebrà la degana, Mª Eugènia Gay.