Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Actualitat Jurídica

CRAJ Informa. Implantació de l'oficina judicial al Prat de Llobregat

Us informem que el proper 1 d'abril l'oficina judicial del Prat de Llobregat canviarà la seva organització interna, per tal d'adaptar-la al model d'oficina judicial consensuat per la Secretaria de Govern del TSJC, els secretaris coordinadors provincials i el Departament de Justícia.
Thu Mar 28 00:00:00 CET 2019

El nou model suposarà l’homogeneïtzació d’aquest partit a la resta d’oficines judicials i consistirà en la modificació de l’organització interna de la UPSD i de l’SCPE, així com de les normes organitzatives aprovades, amb l’objectiu de millorar el funcionament d’aquesta oficina judicial.

Amb aquesta reorganització interna també es pretén que les UPSD treballin com en la resta de partits amb oficina judicial constituint equips de treball que donen suport a dos o tres jutges sota la direcció d’un mateix LAJ, en funció del nombre d’òrgans judicials del partit, i amb un repartiment equitatiu d’assumptes entre gestors i tramitadors, per criteris d’especialització i segons la seva complexitat i especial dificultat.

En aquest sentit, al Prat de Llobregat es crearan dos equips de treball, un per donar suport a dos jutges (UPSD 2 i 4), sota la direcció d'un mateix lletrat de l'Administració de justícia,  i un altre per donar suport a tres jutges (UPSD 1, 3 i 5), sota la direcció d'un lletrat de l'Administració de justícia, pel que fa a les UPSD 1 i 3, i d'un altre lletrat que assumirà la direcció de la UPSD 5 (VIDO), així com la direcció de l'oficina del Registre Civil. Aquesta estructura l’ha de respectar tant la part encarregada de la tramitació civil com la part encarregada de la tramitació penal.

Per a qualsevol aclariment us podeu adreçar als lletrats de l’Administració de justícia del partit, així mateix, podeu trobar més informació sobre l’oficina judicial al web de l’Administració de justícia http://administraciojusticia.gencat.cat/ca/administracio_de_justicia/modernitzacio_aj/oficina_judicial/

I us podeu adreçar per consultes o suggeriments a oficinajudicial.dj@gencat.cat.

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

• Mallorca, 283
      Barcelona, Barcelona (Espanya)