Secretaria de Junta de Govern | Premis, Beques i Subvencions

Atorgats el Premis Ferrer Eguizábal 2020 sobre Dret Financer i Tributari i el Premi Feixó Carreras per a noves promocions 2020

Consulteu les resolucions. Ell lliurament d’aquests Premis tindrà lloc quan les circumstàncies sanitàries ho permetin en el marc d’un acte organitzat per l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona.

Fri Feb 12 14:02:02 CET 2021

Premi Ferrer Eguizábal 2020 sobre Dret Financer i Tributari

Els Premis Jurídics Ferrer Eguizábal van ser instituïts el 1981 pel Sr. Lluís Ferrer Eguizábal, qui va ser advocat, periodista i cap de la Secció d’Hisenda de l’Ajuntament de Barcelona, mitjançant la Fundació que porta el seu nom i que vol promoure la investigació i l’estudi jurídic.

El Jurat del Premi Ferrer Eguizábal sobre Dret Financer i Tributari 2020, en la modalitat destinada a guardonar el millor projecte d’investigació presentat a concurs en aquesta matèria, integrat pel Sr. Albert Folguera Ventura, president de la Secció de Dret Fiscal i Financer de l’ICAB i professor associat de Dret Financer i Tributari de la Universitat de Barcelona, pel Sr. José Basi Navés, vicepresident de la Secció de Dret Fiscal i Financer de l’ICAB, pel Sr. Josep M. Balcells Cabanas, tresorer de l’ICAB i per la Sra. Núria Flaquer Molinas, diputada de la Junta de Govern de l’ICAB, ha adoptat els acords següents:

Atorgar el Premi Ferrer Eguizábal 2020 al millor projecte d’investigació sobre Dret Financer i Tributari a:

• Sr. Jose Antonio Fernández Amor, Sr. Miguel Angel Sánchez Huete i Sra. Zuley Fernández Caballero pel seu projecte “Tributación en el Ayuntamiento de Barcelona sobre empresas explotadoras de vehículos de movilidad personal.”

Atorgar una Menció Especial a:

• Sr. Jaume Hernández Hernández pel seu projecte  “El presente y el futuro de la tributación autonómica: la fiscalidad Inmobiliaria y medioambiental.”

Ell lliurament d’aquest Premi tindrà lloc quan les circumstàncies sanitàries ho permetin en el marc d’un acte organitzat per l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona.

La modalitat A d’aquest Premi destinada a guardonar la millor monografia publicada o inèdita ha quedat deserta.

Premi Feixó Carreras per a noves promocions 2020

El Premi Jurídic Feixó Carreras per a noves promocions està destinat a ajudar a la realització d’un treball sobre un tema de Dret processal o Organització Judicial.

La Junta de Govern de l’ICAB, constituïda en Jurat del Premi, vist l’informe de la Comissió Dictaminadora integrada per les diputades de la Junta de Govern de l'ICAB Sra. Yvonne Pavia i Sra. Cristina Vallejo i pel president del  Grup de l'Advocacia Jove de l'ICAB, Sr. Albert Jané, ha acordat atorgar el Premi Feixó Carreras 2020 per a noves promocions al Sr. Marc Orts pel seu projecte d’investigació Medidas cautelares en tiempos de insolvencia: herramientas concursales y paraconcursales.

Barcelona, febrer de 2021