Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Alumni EPJ

Assistents del X Congrés DETCON 2024 participen en una simulació judicial a la Sala de Vistes de l’ICAB

Aquest dijous, 6 de juny de 2024, assistents al X Congrés DETCON organitzat pel Col·legi Oficial de Detectius Privats de Catalunya, han participat en una simulació judicial de Civil amb alumnat de l'EPJ a la Sala de Vistes del Col·legi i a la posterior sessió de networking entre detectius i advocats.

Thu Jun 06 13:47:00 CEST 2024

Per part de l’ICAB, ha estat present en la sessió Luis Rodríguez Pitarque, coordinador de l’Àrea de Civil de l’Escola de Pràctica Jurídica.

Els congressistes s’han traslladat al Col·legi per recrear un judici on s’ha ratificat l'informe d'un detectiu privat, tot això en una espectacular Sala de Vistes, com és la del Centre de Formació, i amb el respectiu "jutge" i els "advocats".

Prèviament, també han fet una visita guiada a la Biblioteca col·legial.

Una experiència molt enriquidora fruit de la col·laboració entre ambdós Col·legis!